onsdag 25 januari 2012

Tandläkarbesök

Så j...a trött idag :( Usch! Bar in ved idag så vi får lite varmt inomhus. Tur att det inte är så kallt och ingen snö heller nu när maken och grannen är justerade.
Var till tandläkaren idag. Jag bet sönder en tand och han byggde upp den igen. Stod att jag skulle ha bedövning...hm...det var sex år sedan jag fick någon bedövning hos tandläkaren. De har annorlunda sätt att bedöva idag, kan jag säja, en penna som kopplas till dator och pumpar in bedövningsmedel, det kändes inte. Den tog på en gång och gick bort så snart tandis var klar med jobbet, fast nu bultar det en aning.
Gick inte på Hindersmässan, vi åkte hem och tog en balja kaffe, gôtt!
Fick matgäst på kvällen, dotter kom förbi. Jag hade gjort Fisksoppa från Menton, väldigt god soppa!
Stickat lite på 11-halsduken. Annars inget av värde.
G'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar