fredag 10 augusti 2012

Sommar i P1

Idag hade jag ställt in mej på att lyssna på sommarprogrammet med Stefan Löfvén. Sympatiserar inte med hans politiska åsikter men han verkar vara en hyvens kille. Satt och stickade på min pippitröja och lyssnade och det var ett bra sommarprogram med musik, som jag också gillade.
Vi har fint väder med sol och just ingen vind. Maken har legat och sovit middag i hammocken tills det blev eftermiddagsfika. Jag mår inget vidare med förkylning på G, men alvedon, sömn och vätska ska jag väl kunna mota den!

Jag var till frissan idag och klippte håret och då blir man så här glad!!!

6 kommentarer:

  1. Visst är det mysigt att gå till frissan och bli ompysslad. Hoppas att det inte blir så mycket med din förkylning.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Jätteskönt att bli ompysslad och jag hoppas att förkylningen går över för jag ska sitta på Larsmäss i Järnboås och visa knyppling på söndag!
      Kram Inger

      Radera
  2. Vad fin du blev i håret. Och vilken fin bonad du har bakom ryggen. Har du vävt den själv?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Tack!
      Ja, jag har vävt den. Maken jobbade åt försvaret och med Draken så han undrade om jag kunde väva en. Den är vävd i tekniken Finnväv, roligt vävsätt! Har Du provat?
      Kram Inger

      Radera
  3. Så roligt att du också uppskattade Stefan Löfvens sommarprogram.

    Hoppas att sommarförkylningen ger med sig snabbt!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Ska lyssna idag också på Sommar.

      Tack, jag mår hyfsat idag!

      Kram Inger

      Radera