tisdag 4 november 2014

Grått, grått, grått

 
Idag är det ett riktigt gråväder!
Vara-inne-med-en-stickning-och-levande-ljus väder.
Grått i huvudet också.
Pillade i mej ett par värktabletter så jag hoppas det blir bättre.
Vävkurs blir det i eftermiddag och så kommer lilla barnbarnet en stund.
Då blir det inte så grått längre!
Det är i alla fall +12 grader ute men det blåser.
 
Igår hade maken en körning med lastbil så jag var lite ledig.
Skrotade runt lite med plock
och så slog jag några slag när jag gick förbi knyppeldynan.
På eftermiddagen var det cirkel med Fladdret.
 
På kvällen åkte jag in till Örebro på knyppling.
Jag hade denna knyppling och dyna med mej.
Den är mindre än den jag visade förut och inte så tung att bära med sej.
 
Ikväll blir det soffan och tv.
Veckans brott med Leif G W missar man inte!


2 kommentarer:

  1. Dina dagar är fyllda av olika aktiviteter. Så fint du knypplar, det där skulle jag aldrig klara av. JAg är precis hemkommen från skogen, har hämtat hem granris till julbockarna jag ska göra. BAra på med regnkläder och ge sig iväg.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för komplimangen!
      Tänk om jag bodde närmre Dej då skulle jag tinga på en julbock! De är ju så fina.
      Kram Inger

      Radera