tisdag 9 juni 2015

Äntligen!


Idag kom vi iväg.
Huvudet känns bättre.
Packade det sista i husbilen.
Vid 11-tiden var vi klara att lätta.
Tittade i postlådan och mycket riktigt så fanns dagstidningen där!
När jag ställde av tidningen sa jag till att fr.o.m. tisdag SKA jag inte ha den.
Det har aldrig fungerat förut och inte nu heller.
Jag blir så arg!!!
 
På väg mot Köping.
Strålande sol och varmt.
 
Vi stannade i Sala och åt så god mat på Stekhuset,
raggmunk och fläsk,
väldans gott!

Tror det var norr om Västerås eller utanför Sala
som de här solfångarna finns.
Jag blev så glad för solenergi tror jag på! 

Sundsvall.
Bara jag ser alla skorstenar, som ryker, får jag andnöd! 

Nya bron i Sundsvall, vacker.
Den är betalbro så vi får väl en faktura hem på beloppet, 11 kr.

Vi står för natten på Bergeforsens camping.
Fortfarande sol och fint väder.
Fast det är några "mörka moln" runtomkring.
 
Nu tar vi kväll.
Jag fortsätter med min stickning och senare en god bok.
 
Kram och god natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar