fredag 18 november 2016

Hm...

...blir så trött på alla selfis...

...som alla lägger ut...

...man ser inte klok ut...

...och inte blir det bättre...

...neej, vet du vad...

...fin i håret, i alla fall...

Lite vettigt har jag gjort i veckan.
Knypplade klart Tre stugor i natt.
Vadå i natt?
Jag var klar vid tvåtiden, gött, bara jag, som var vaken då!!!

Knyppeldynan får inte vara tom
så det blir något juligt, fast inte till den här julen!
Jag har lite andra hantverk på G.
Vad det gäller hantverk så är jag periodare,
just nu är det knyppling.
 
Plus 8 grader idag , blåst och regn, precis som november ska vara!

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga selfisar du bjuder på!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha...kunde inte låta bli!
      Kram och ha en skön söndag!
      Inger

      Radera