tisdag 14 augusti 2018

...å regnet det bara öser ner...

 
...å jag tycker det är skönt!
Få kura lite inne med en bra bok eller handarbete.
 
För det har regnat i princip hela dagen.
Tempen kom upp i 15 grader.
 
Jag har broderat idag också.
Kenneth tyckte att den är väl snart klar!
Hm, man kan tro det så ivrig som jag är med den.
Men det är så många korsstygn och ibland bara två eller tre av en färg.
Så ska det fästas och snyggt ska det vara på baksidan.
Näe, det ska bli en tavla så jag struntar i baksidan!
 
Skulle lyssna på Sommar men det ville sej inte!
Det var en dansk skådespelare, som jag aldrig hört talas om.
Han viskade genom hela programmet, tror jag, om döden och andlighet och jag vet inte vad.
 
Nej, bättre med speedwayen på kvällen...trodde jag!
Indianerna körde i Eskilstuna och förlorade med 47-42.
I sista heatet startade Pepe och Thomsen för oss.
 
Pepe hade en varning förut för ojämn start och vad gör han nu, jo rycker vid starten och blir utesluten.
 
Nu måste Thomsen bli först i mål och vad gör han då?
Jo, kör omkull och blir utesluten!
Dä va dädä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar