torsdag 23 augusti 2018

Välbehövligt!

 
 
Frissebesök för Kenneth och mej.
Det var sannerligen välbehövligt!
Maken hade fått sätta upp med tofs i nacken och jag med små flätor om vi dröjt lite till.
 
Skönt med kort hår!
 
Annars blev det besök hos apoteket och naturligtvis i bokhandeln.
Jag fick presentkort i den lokala bokhandeln Ugglan i Kumla när jag fyllde i somras.
Böcker och garn klarar man sej inte utan! 
 
Förtog mej igår med vedkörning.
Varken utslitna knän eller händer ville vara med idag...
...förresten så kom det nog lite regn...
 
Nu har jag packat matsäck till Kenneth.
Han ska "valla säbilen" imorgon.
 
Sov gott!


2 kommentarer:

  1. Så fin du blev!
    Jag ska till frissan i dag och längtar verkligen efter det, för håret är alldeles för långt.
    Ha en fin dag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Skönt att lätt kunna fixa håret.
      Kram Inger

      Radera