söndag 19 maj 2019

Namngivning!

  
Usch, idag hade jag väckarklockan på nio! 
Det tror jag inte att jag gör om. 
Men, men, det var namngivning av brorsans barnbarn kl. 11.
Vi började med att gå en tipspromenad med 12 frågor om barnet. 
Jag hade tre rätt. 
Inte trodde jag på allvar att Joakim sjöng Brevet från kolonin för sitt barn 😂

Mila Elise Lilly och pappa Joakim. 

Här borde han nog sjunga för lillan! 

God tårta och innan fikat blev vi serverade  paj, sallad och dricka. 

Jag hade beställt detta kort av Helene i Eslöv. 
Hon gör så fina kort 💖
Vi hade också satt in en peng på Milas konto. 
Smidigt, då kan hon få det hon behöver. 
En fin namngivning! 

Sen då? 
Hem och sov! 




2 kommentarer:

  1. Det har blivit en fin tradition det här med namngivning i stället för dop. Mina barnbarns mamma är buddhist, så de bestämde att ha namngivning så att barnen får välja själva vad/om de vill tillhöra någon religion/livsåskådning. Vilket fint kort och även tårtan var härlig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite annorlunda mot dop men helt okej. Första gången jag var på namngivning.

      Radera