måndag 30 januari 2012

Kallt...

Usch, kallt inatt -12 i Öret! Man är bortskämd, ifjol var det -26 och det blev inte varmt i min jobbarbil.
Min handled vill inte må bra, den glappar, inte bara käften på mej... nej, men något är på tok i den. Kanske jag inte tål stålplattan, som läkaren har skruvat dit eller också har skruvarna lossnat...hm, kan de det? Ska ringa USÖ imorgon och prata med dem, kanske har jag överansträngt handen...får väl se.
Var på knyppling ikväll, fick tag på en liten dyna, som jag orkade bära och på den satt en kung till julkrubban! Jag började på den för ett antal år sedan! Kanske kan han bli färdig nu då för det var inte så mycket kvar att knyppla. Så anmälde jag mej till Örebrouddarnas årsmöte 11 februari.
Behöver inte lägga mej än...jobbar ej inatt!!! För natten har ju bara börjat, jag är oförbätterlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar