torsdag 2 februari 2012

Februari

Längtar till SOMMAREN! Det ser kallt ut utanför mitt fönster. Vaknade tidigt och gick upp och tände pannan. Maken sover sin skönhetssömn än. Igårkväll var jag till Hjortkvarn och ledde en knyppelcirkel. Det är en bit att åka men gruppen är så härlig.
Jag är hemma och sjukskriven, min hand är lite tråkig. Bröt handleden för drygt två år sedan och har en platta inopererad. Vet inte om den spökar eller om jag har överansträngt handen. Tar det lite lugnt nu med 11-halsduken.
Idag blir en lugn dag, tror jag! Ska inte ut och åka någonstans, bara maken ska fara iväg, först tandläkaren och sedan träning. Sedan får vi se om vi åker på NFH:s månadsmöte ikväll.
Det är ett väldigt liv på fåglarna utanför fönstret. De far runt maten vi har gett dem för att få bästa platsen. Väldigt rogivande att kika på dem. Har lagt ut äpplen åt koltrasten också men han blir jagad av en ilsken björktrast.
Hej på ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar