söndag 8 juni 2014

Classic Motor i Ånnaboda.

Maken och jag var i Ånnaboda igår på Classic Motor Festival.
Dvs., han jobbade och jag var med och servade honom.
Han jobbade på parkeringen och började kl. 6.00.
Vid halv nio kom han till husbilen och vi drack kaffe och åt smörgås.
Sedan tog han igen sej lite och vid halv elva gick han på nästa pass.

Jag var ute och tittade lite på roliga och vackra bilar.
Denna bil vet jag inte riktigt var den platsar!

I den här fina bilen satt barn och blomma i "svärmorsluckan".

 En otroligt vacker bil med lika fin husvagn!
 
Så var det dags igen!
Flaggan i topp!
Pingstdagen, pingsthelgen, hänryckningens tid!
Vi har i alla fall haft fint väder, + 20, sol och lite vind.
 
Fast idag har jag mest varit inne...vi hade ju dop!
Ja, alltså på tv...prinsessan Leonore döptes och det måste man bara titta på!!!

2 kommentarer:

  1. Det blev inget dop för mig, för jag har haft middag här idag för två av mina barn med familjer, men jag misstänker att det där dopet kommer att gå i repris.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säkert går det i repris, ikväll är det sammandrag i alla fall.
      Roligare med familjefest än dop på tv!
      Kram!

      Radera