söndag 12 juni 2016

Det var längsen jag gjorde mandelkubbar!

 
Kenneth sa igår att imorgon ska jag inte gå upp förrän jag är vaken.
Det hoppas jag med, svarade jag!
...och det stämde...
Han var vaken när han kom vid 11-tiden!
 
Jag blev sugen på mandelkubbar så jag bakade några till eftermiddagsfikan.
Vi satt faktiskt ute och fikade men snart blev det kyligt.
 
Städade lite idag också.
Såå tråkigt att städa men jag är såå nöjd efteråt!
 
Gjorde ordning listor och räkning till Studieförbundet Vuxenskolan.
Jag ska åka in till Örebro och lämna dem...om det hjälper...
Lämnade listorna för hösten i god tid före jul.
När fick jag lönen, tror Du?
I början på mars efter många samtal och mycket tjafs kom pengarna!
 
Nu har "lilla hon", barnbarnet, kommit och ska stanna till på onsdag.
Stackars barn, som ska ligga och höra på mina snarkningar!
Det är bättre än att vara på fritids, påstår hon.
 
Sol och uppehåll i dag även om det har varit kyligt. 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar