tisdag 19 juli 2016

Ut och in...och ut igen!

 
 
När Kenneth kom hem från Vadstena i söndags, fick vi finbesök!
 
Roger och Jan-Erik från traktorföreningen kom inom en stund.
Lite fika och mycket prat blev det.
Sedan skulle de ut och titta på "vraken", som maken har!

Under dagen åkte Kenneth till Vadstena.
De hade veterandagar på traktormuseet där.
 
Under hela söndagen var det fint väder men blåsigt.
Jag kunde sitta ute med mitt broderi om jag ställde blomkrukor och böcker på mönstret.
Lite kyligt blev det tyvärr av blåsten.
 
Idag, däremot, har det regnat till och från!
Det var så fint på morgonen och förmiddagen.
Då gick jag ut med alltihop...
...och sen in med det igen!
 
När jag så skulle göra eftermiddagsfika då fanns det inget vatten IGEN!
Tur att vi har husbilen och att det är vatten i den!
Jag tog med mej broderiet ut i husbilen och där myste vi med fika och regn på taket! 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar