tisdag 18 oktober 2016

Veckans brott

Men hur kan man sova till halv tio en vanlig vardag?!
Jag skulle ju upp tidigt och ringa vårdcentralen.
Måste nog sätta klockan på ringning imorgon.

Så jag hann inte göra mer än äta frukost, lägga i en maskin tvätt och laga mat innan jag skulle ut i vävstugan på kurs.
Jag kan säja att det var betydligt lugnare och ljudnivån mycket lägre än igår.
När tanterna gått hem igår så blev det så tyst så man kunde ta på tystnaden.

Inga-Britt och jag förskedade och drog på varp till möbeltyg på vävcirkeln.
Jag höll kurs om hur man hanterar dammsugaren i vävstugan.
Köpte ny snabeldrake i våras och tjejerna har inte kommit underfund med hur den fungerar.
Få se hur det går nästa tisdag!

Nog är det bra härligt att Leif GW och Camilla har dragit igång igen.
Jag tycker det är väldigt intressant att höra på honom med hans teorier om hur gärningsmännen gått till väga.
Arbogamordet är ju fasansfullt om det är dottern, som gjort det. 
Annars är det inte mycket att titta på på TV.

Grått och kyligt idag men rätt som det var på eftermiddagen tittade SOLEN fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar