söndag 23 juni 2019

Slapparsöndag!


Tre dagar i slapphetens tecken, 
ganska skönt! 
Doppe, Ebbas kisse som är hos oss, och jag låg i hammocken och läste på eftermiddagen. 
Sedan tog maken och jag en tur med "lilla blå".
Åkte och tittade hur det ser ut på åkrarna. 
Det ser bra mycket bättre ut än ifjol, kan man säja 😉


Lyssnade också på Sommar idag.
Grynet Mollvig pratade. 
Lite svårt att hänga med i alla turer och musiken, näe, inget för mej! 

Svalt och skönt med sol och lite blåst. 
Lite skyar täckte solen ibland. 

4 kommentarer:

  1. Ni gör som vi gjorde förr - åker och tittar på åkrarna!
    Jag tar väl inga turer av just den anledningen, men ränderna sitter i, så jag kan inte låta bli att glädjas åt att skörden ser jättefin ut i år.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är ju inga bönder längre heller men det är likadant med oss!
      Kram Inger

      Radera
  2. Även denna dag hörde jag bara halva sommarprogrammet, men nu första halvan, sedan fick jag besök. Kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid något 😃 nu har du ju lyssnat på ett helt program!
      Kram 💖

      Radera