söndag 21 juli 2019

Helgen i sol och regn!

Fruntimmersveckan är väl känd för regn!
Margareta höll tätt i alla fall. 

Flaggan hissad för mamma och mej. 

Margaretakaffe i vår trädgård. 
Mamma i centrum. 

Kusin Britt-Marie med make, Kenneth, Ebba, Mikael, Helena, mamma och min bror.

Budapesttårta, så god! 
Solen sken och det var skönt att sitta i skuggan. 
Mamma var väldigt nöjd och glad med dagen. 

Vackraste rosor fick jag av min älskade kusin!

Idag i regnet, gick jag ut och gick med syrrans underbara vovve, Tyler.
Så lydig och gullig hund. 

Lyssnat på sommarpratare både i går och idag. 
Igår Vera Vitali, sådär och inte min musiksmak heller. 

Idag var det Svante Thuressons tur. 
Det var ett bra sommarprogram, 
bra prat och bra musik. 

Efter Sommar blev det tv och speedway. 
Gick inge bra för Sverige.

Nu är det film, Såsom i himmelen, 
gråter till Gabriellas sång...

2 kommentarer:

  1. Så som i himmelen är så fantastiskt bra, men igår valde jag bort den. Det är bara ett par veckor sedan jag såg den senast.
    Ha en fin måndag Inger!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var flera år sedan jag såg så det var dags!
      Kram och tack!
      Inger

      Radera