måndag 20 januari 2020

Åtta år!

Jag kikade i en gammal dagbok går.
Där upptäckte jag att den 19 januari 2012 startade jag min blogg!

Nej men det var väl inte såå länge sedan, tyckte jag.
Åren går!

Ikväll bevistade jag världens längsta styrelsemöte...
Jag är valberedning i vävföreningen här i länet.
Två timmar och trettiofem minuter tog det, suck.
En långrandig ordförande och en lika långrandig rapportör.
Kissnödig blev jag och snorig var jag, huvudet dunkade...


Första gången jag var på något sedan förkylningen så jag blev så trött.
Hem fort och tog en "treoshot" samt lite mat
så nu är jag fit for fight igen!

6 kommentarer:

  1. Du tog dig igenom mötet i alla fall, men jag förstår att det kändes jobbigt. Två och en halv timmes förhandlingar låter väldigt segt.
    Fortsätt krya på dig och grattis till bloggen på 8-årsdagen!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Segt var det!
      Ikväll hade jag tänkt besöka biblioteket i vår lilla stad för att lyssna på ett samtal med en konstnärinna, Gerd Göran, tror hon är 90+, men orkade inte...skitförkylning!
      Tack för omtanken och tack för blogg-grattiset!
      Kram Inger

      Radera
  2. Grattis till de åtta åren med bloggen. Sega möten är inte kul, men bra att du tog dig igenom mötet och hem. Nu får du vila och krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!
      Vilar ikväll också!
      Kram Inger

      Radera
  3. Grattis! Långdragna möten är inget man önskar sig...och speciellt int ifall man inte mår bra. krya på dig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, verkligen inte men bara att gilla. Man säjer inte så mycket heller när man är valberedning.
      Tack så mycket!
      Kram Inger

      Radera