onsdag 15 februari 2012

Ännu mer snö...

Tråkig onsdag! Jag hade varit på syjunta på tisdagskvällen och skulle åka hem. Höll inte på att hitta bilen, den var helt översnöad :-(  Usch! Lite speedad blir man ju av allt prat så det var svårt att koppla av. Sov väl ett par timmar sedan upp och jobba. Tio olika tidningar skulle delas denna morgon. Hade glömt min hink hemma, brukar ha den med på onsdagar och förvara tidningarna i under resans gång, men ack. Så skulle vi dela ut adresserade brev, jag hade kanske 50 st. En tidning har bytt namn och heter nu Publikt så då skulle alla de lådorna märkas om. Och så snöade det lätt. Bara bita ihop och ta det lugnt och bege sej ut! Det gick  bra och jag kunde sova lite extra länge på da'n för jag hade inga mer åtaganden denna dag.
Annars har det varit en skön slappardag idag, pratat med maken om hans vedermödor (skulle egentligen ta det också men det blir för långt), suttit vid datorn, pratat en och en halv timme med go kompis, lite så. Skönt!!!
Nu blir det TV, Österlens trädgårdar. Så sjusoverskan lämnar er!

1 kommentar:

  1. Låter som en lagom tuff start på dagen. Skönt med extra sömn efter det kan jag tro.
    Kram

    SvaraRadera