måndag 9 september 2024

Fest!

 I fredags blev vi bjudna på fest hos Claes och Kerstin och Tiny på Vinåsen. Jag köpte tre små minicyklamen som värd-och värdinnegåvor.

Vi blev bjudna på mat, kallskuret med potatissallad, så gott!

Go'ost och kex sedan, mums!

Därefter bänkade vi oss för filmvisning. Claes körde "Ett sista race". Film med David Hellenius, Malin Åkerman, Jonas Karlsson m.fl. Vi skrattade så vi tjöt!
...å så pop corn och cola naturligtvis...
Ja sen blev det kaffe och godsak till.
Det var en väldigt trevlig kväll.

Barn och barnbarn tyckte vi skulle följa med och äta glass innan de stängde.
Sagt och gjort, i lördags kväll tog vi oss till Hjortkvarn.

Många sorter fanns det, tog pistage och choklad.

Sen kom söndan...
Vissen hela dagen.



Migrän och Treo, sova. 
Ingen bra söndag och idag är jag verkligen dagen efter.
Men det ordnar nog opp sej, som han säjer i Sällskapsresan! 

Glad måndag!








2 kommentarer:

  1. Det måste var jobbigt att ha migrän. Jag har aldrig ont i huvudet. Huvudvärk vet jag nästan inte vad det är, men jag har en son som hade ett elände med migrän i tonåren.
    Hoppas att du mår bättre i dag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, idag mår jag bättre men det tickar på i skallen...
      Kram

      Radera