torsdag 11 mars 2021

Innesittarväder!

 
Jag höll på att blåsa bort när jag gick och hämtade dagstidningen.
Det snöade vågrätt också, ett riktigt skitväder.
Inte en endaste liten pippi var vid maten, de kurade i granhäcken.
Man ser inte grannens hus en gång.
Gick ut till vävstugan och vävde en bit på mattan.

Fotoutmaning 11 mars: Dagdröm.
Jag dagdrömmer om att få packa husbilen och åka till Flatruet och bara vara!

Ikväll har jag bevistat ännu ett digitalt möte.
Föreningen Svenska Spetsars styrelsemöte, som bara höll på i tre timmar.

Ha det bäst!

4 kommentarer:

  1. Så många möten du har hela tiden!Ni lyckas hålla föreningslivet igång trots corona. Bra gjort!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. I en så landsomfattande förening så är det väldigt bra med digitala möten. Då kan alla närvara utan att åka 30-40 mil.
      Kram Inger

      Radera
  2. Ja i det här blåsvädret som varit de senaste dagarna håller jag mig inne. Bra att vi kan använda Pc'n och kunna vara med på olika möten och träffar. Ha en bra helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker om att sitta inne och höra hur det blåser, man sover också gott när det blåser!
      Kram Inger 🥰

      Radera