lördag 13 mars 2021

Lördagskväll och mello!

 Jaha, då sitter jag i soffhörnet igen och slölyssnar/slötittar på melodifestivalen. 
Har jag genomlidit uttagningen så ska jag väl klara av finalen...
Kenneth klarar definitivt inte av mellot, han ligger i soffan och snarkar!
Tycker tjejen från Gotland är bäst!
Hon har en fin låt också. 

Broderat, bakat mandelkubbar, Christer Lindarvs recept, och lagat mat idag.
Nej visst, skidor på tv naturligtvis!
Jag gjorde fläskkotletter i god sås i ugnen, så gott!

Fotoutmaning 13 mars: Fynd
Fick den här fina lampan av goda vänner, som har loppis i Vadstena, älskar den. 
Tycker att det var ett fynd!

Ha en trevlig helg!


2 kommentarer:

  1. Så roligt att du tycker om gotländskans bidrag. Jag tycker också att hon var duktig!
    En sådan lampa, eller liknande, fanns nog i många hem på 40-50 talet. Vi hade en av samma modell i mitt hem. Jag förstår att du gillar den.
    Ha en skön söndag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd att hon inte vann! Jag tycker lampan är fin, vi hade en liknande hos oss.
      Kram Inger

      Radera