onsdag 17 mars 2021

St Patricks Day!

 Sofia fick mej att gympa idag också. Jag har fullt sjå att hänga med henne,  har ju skavanker både här och där. Men, men, på't igen!

Doppekatt är här på kollo. Jag har saknat kissen. Eftersom läget är som det är, åker inte Mikael med familj någonstans och jag får alltså inte ta hand om Doppe men nu är han hos oss i alla fall...på kollo! Så gott!
Han har sina rutiner. På morgonen följer han med ner och ska ha mat. Sedan ska han ut en sväng, in och äta lite, gå på lådan och därefter går han upp och lägger sej i soliga fönstret. Doppekatt!

Åkte till mamma och pratade en stund. Sedan hem och lagade mat, lax med pesto, gott. 

Fotoutmaning idag 17 mars: Styrka 
Jag fick nöja mej med den här ölen. Det skulle väl ha varit en Guinness idag på St Patricks Day!
Det går bra med vatten också...

Jamen, ha det bäst då!



6 kommentarer:

  1. Det ser avkopplande och skönt ut där i soffan.

    SvaraRadera
  2. Jag dricker aldrig öl utom när jag är på Sicilien. Birra Messina kan jag inte stå emot!
    Så duktig du är som gympar. Själv har jag inte kommit längre än till tanken.
    Ha en fin torsdag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det är gott med öl till kryddstark eller fet mat. Det ska vara mörkt öl då, Wisby stout, mmmm så gott!
      Kram Inger

      Radera
  3. Heja på med gympan! Den gör verkligen nytta! Jag gympar ju också varje dag, men med ett eget program. Katter kan verkligen slappna av ordentlig. Dom är härliga! Ha det gott! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ska försöka sköta mej, har brorsan som hejar på mej också! Slapparkatter! Han är jättego.
      Kram Inger

      Radera