måndag 9 maj 2016

Varför ska allt ske på en dag?

 
Vilken tur att jag har piggat på mej för idag var det mycket på agendan.
 
9.40 var jag  på USÖ för andra behandlingen av basalcellscancer på benet.
Kl. 13.00 skedde belysningen av fläcken.
Under väntetiden satt jag och läste en bok och träffade på bekanta så tiden gick ganska fort.
Kl. 13.00 var jag ute igen.
Åkte i rask takt och hämtade smörgåstårta och lite godsaker till fikat.
Vi hade avslutning på "Fladdret", en studiecirkel.
Vid fyratiden slutade vi och 17.30 skulle jag vara i Örebro på knyppelcirkel. 
Lite trött var jag och jag orkade inte ta med dynan.
Det fick bli broderiet istället.
 
Det var andra, som knypplade och Bia hade knypplat detta armband i guld.
Jag tycker det ser lite rojalistiskt ut, vackert!
 
Kenneth har varit ute och kört lastbil idag.
Första dagen som han mår bra och allt hade fungerat.
Han hostar förskräckligt fortfarande.
 
Det har varit otroligt varmt idag, +24 grader, ingen måtta på någonting!
 
Jag åkte genom Örebro ikväll och det var fotboll på vallen.
ÖSK mot Hammarby och såååå mycket poliser var det där!
Ska det behövas?
Förbrödring kallar en del det, tycker inte jag!!!
...så är det aldrig på motorsport...
 
Gonatt!
 


2 kommentarer: