tisdag 2 juni 2020

Skallebang!


Idag har det varit en o-dag!
Trött så in i norden när jag vaknade och på uruselt humör var jag också.
Varför är man på dåligt humör utan orsak?
Ibland händer det men tack och lov inte så ofta.

Så var det såhär också.
Det skulle komma regn och åska idag och jag brukar få ont i knoppen då.
Inget regn men ett par åskknallar väldigt långt bort hördes.
Inte gick huvudvärken över för det!

Jag rensade klart i en rabatt i alla fall.
Sedan blev det fika och stickning på uteplatsen.

Jag är med i styrelsen för Svenska Spetsar och vi brukar ha telefonmöten.
Styrelsemedlemmarna finns över hela Sverige
så det är svårt med fysiskt styrelsemöte.
Ikväll begick vi styrelsemöte via zoom för första gången.
Spännande men det fungerade!
Vi ska ha årsmöte via zoom också och då undrade någon hur det skulle gå 
om det blir sluten omröstning.
Testade det och det fungerade!
Teknikens under!

Kram på dej!

2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig huvudvärk och har nästan aldrig haft det. Så länge jag fick mens en gång i månaden kunde jag känna att jag hade ett huvud i samband med det, men aldrig så som jag fått beskrivet av andra.
    Skulle jag få huvudvärk störtar jag mig nog iväg till doktorn med en gång för att få undersökt vad det kan bero på.
    Krya på dig!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att huvudet ditt fungerat 😉 jag har haft migrän och vanlig huvudvärk hela livet 😕 inte kul!
      Kram

      Radera